Dag 2

Dagen har varit bra trots lite huvudvärk nu på kvällskvisten.. lyckades få bort värken genom att trycka på lite ömma punkter i tinningen=) För de är strängt förbjudet med värktabletter under detox.

Samma stabila frukost som jag klarade mig på tills lunchen..  den bestod av passerad tomater, 1 morot, persilja & lite röda linser + en bannan till efterrätt.

Nu har jag precis smörjt in kroppen med härligt doftande ekologisk kallpressad kokosolja.. druckit massa vatten och ska nu krypa ner i sängen. Jag tycker att en urresning av kroppen hör i hop med att vila mera & stressa mindre.
Det börjar kännas bra nu, fast måste säga att magen är inte riktigt stabil än=P.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0