Lite bilder..

Då var det dags att bjuda på dagens bilder.


Jag hade önskat att jag hann skriva lite mer men nu får de duga med bilder=). Eller jag har tid men har inte prioriterat att göra de. Imorgon ska jag hålla i spinning & core. Passen är nya så jag har övat hela eftermiddagen.

Frukosten är iaf bovetegrön, bär, frön, sojamjölk & en klick kokosfett=P. Till de en lite snaps...



Och som ni kanske ser är den inte min favorit..  SkÅÅL!!

Till jobbet gjorde jag en smoothie på


Grapefrukt, mango, spenat, banan, spirulina & lite hampaprotein. Smakade riktigt gott & lätt mål att ta med sig.
Till middag blev det rotfrukter, fetaost, persilja och hummus=).. Riktig Detoxlyx.. börjar trivas med den här kosthållningen... idag har jag inte ens haft huvudvärk=)..
Kvällsmålet bidde nötter & apelsin.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lycka till med Passen idag!! :) Och kämpa på med Detoxen!! Men det verkar gå utmärkt!! Kram

2011-10-20 @ 08:49:08
Postat av: Emma

Vet du hur jag startade min dag?



Jag gjorde mitt livs första juice i maskinen. Det blev: morot, ingefära och lime..˚ ˚ ♥ ★ ★。.. Mums va gott det blev.



Jag har tänkt ljus och lyssnar på meditationsmusik..♫ ♪♫.. Känns som jag är på spa :)



Jag känner mig som en trollkrona eller trollkvinna :)



Om du vill är du välkommen till mitt lilla spa här hemma :)



♥♥♥ Kram ♥♥♥♥♥

2011-10-20 @ 09:54:17
Postat av: Emma

Hur har första veckan gått??

2011-10-22 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0