I'm Back!!

Jag har haft ett uppehåll under några veckor.. dålig tajming eftersom jag nyss hade påbörjat bloggandet :P
Dåligt av mig, jag vet.

Sen sista har jag flyttat och jobbat en hel del.. därav inte prioriterat bloggen.... eller så har jag bara varit lat och inte orkat skriva klart mitt inlägg om hormoner som jag utlovade:P.

Nu tar jag nya tag till att fylla min hälsoblogg med dagens händelser, tips, tankar och massa annat skoj.
Kan i alla fall inte skylla på tiden, från och med förra veckan har jag börjat jobba mindre och kommit till rätta i min nya tillfällinga bostad på Lidingö.


Nu befinner jag mig i fina Dalarna för att fira påsken med familjen, känns underbart att få vara hemma och bara njuta av våren, slippa tunnelbanan, stressa till jobbet och ljudet av trafik.

Jag som alltid ställer väckarklockan tog istället en sovmorgon till syster kommer inskuttandes och väcker mig.
Till frukost njuter vi av mammas bovete/äppelgröt och ett kokt ägg innan vi sätter oss i solen och målar påskäggen.. Rofylld morgonstund.

Resultatet av våra ägg=)



Syster E och jag gick en lång promenad och sen har dagen sprungit iväg, kom på att jag inte tittat på klockan tills nu.. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0