Utvilad

Efter en sväng på gymmet i fredags så hoppade jag på bussen till Linköping, på tiden att hälsa på syster.

Lugn och mysig fredagskväll med tacos och prat fram mot kvällen, slumrade gott i soffan och vaknade 8 timmars senare. Så skönt att bara skita i alla måsten, inte stirra framför datorn eller vara bestatt av klockan.

Eftersom jag bestämt mig för att göra tjejklassikern och tjejvättern står på tur så underlättar de att ha en cykel..
Inte lätt att hitta rätt. Racer, hybrid, ny eller begagnad?? Lite klokare blev jag efter ett besök i cykelaffären, tog med mig några broschyrer..


Nu sitter jag åter i soffan på Lidingö... Tack Frida för en trevlig och mysig helg=). Känner mig utvilad trots sena timmar på lördagkvällen.

På tiden att jag planerar lite för kommande veckan.. ingen vecka är den andra lik.



Kommentarer
Postat av: Nilla

Min cykel är till salu !!! Den ligger ute på blocket. Sök på Bianchi i Dalarnas län så ser du den. 10900:-... Haft den i ett år å knappt cyklat på den... Nypris 16000:-

2012-04-23 @ 12:42:20
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0