Då sitter jag här igen!

Några timmar senare.
Tillbaks i soffan igen efter någon timme på café med genomgång av kostupplägg, målsättningar & planer inför nya året. Vidare till gymmet för att se över rörelsetester, rygg & knäproblematik. Vääldigt intressant.
 
Min kund avbokade dock träningen idag så jag gick hem, så glad att jag har nära jobbet. Ska ju snart dit igen på konsultation och förhoppningvis så blir det egenträning också.
 
 
Har inte så många fler intressanta bilder än mig själv, haha. Men de är ett bra sätt att visa er mina känslor =).
Ska fota lite på gymmet idag tänkte jag.
 
På återseende.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh va skoj att du börjat skriva igen!!! Och imorgon är det din dag, din födelsedag =)

Kram

2012-11-14 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0