Sista minuten

30min kvar till jag börjar jobba!
I mitt huvud hör jag orden "jag hinner" som att det jag gör i just denna stund inte räkas som att tiden stod still.

Borsta tänderna, packa väskan & cykla bort till Östermalm. 25min kvar nu.

Några timmar i butiken och nån timme på Solid. Ska även hinna med att träna och kanske klämma in en tvättid.

Mycket kretsar runt tiden, ja nästa allt i dagens inlägg har med detta fenomen att göra. Förstår inte vad tid egentligen är.

Ojoj nu blev det bråttom.. Hepp hepp let´s gooo..

Kommentarer
Postat av: Hihi hi hi

Jag läser, funderar, tänker, njuter av hösten, pruttar så det luktar stink medans pappa kör mammas silvriga Citroën. Jag öppnar bildörren för att vädra så pappa inte märker något.. Hihi men det var innan, när jag satt i bilen själv och pappa var hos en tant för att få betalt för klippningen av häcken.
Solen lyser över vägen och min huvudvärk börjar gå över.. Åååh så skönt! Jag är trött efter dagens träning och päronskörd. Snart, snart ska jag krypa ner i ett varm bad, bara jag kommer hem...

2013-10-03 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0