Huvudvärk & Orkeslös

Måndagen avklard ... här är en bild på min frukost, rättare sagt en närbild på bovetegröt med frön, blåbär + kanel.


De känns att Detoxen är i full gång, första dagen och jag har huvudvärk plus att jag bara vill lägga mig och sova.. klockan e ju bara strax över 9.

Under dagen som jag jobbat i butiken så passade jag på att ställa massa frågor till butikchefen själv.. allt vad hon anser att en detox ska innehålla, de fick mig att tänka till.. mer om de vid ett senare inlägg..

För övrigt har jag mått bra, började känna av huvudet strax innan mitt spinningpass som för övrigt va väldigt tufft=P.
Kan ju säga att jag va riktigt hungrig efteråt så när jag äntligen kom hem så slängde jag ihop detta

Nötter, russen, apelsin, äpple, mango, sojamjölk & på toppen lite agavesirap. Tro inte att ja va mätt efteråt.. fick lov att äta mer=p.. Mix av nötter, sesamfrön, kokosfett, kanel.. jag slängde helt enkelt ihop lite allt möjligt som är ok under detox.
Morgondagen matlåda är redan fixad.. den ser inte så spännade ut så skippar bild.. krossade tomater med röda linser och rå morot till.. toppas med persilja. Lär ta med en och annan frukt också så jag överlever dagen.. måste ju orka med mina 9 massagekunder.

Nu ligger jag iaf i min säng och längtar tills jag har borstat tänderna och släkt lampan.. tröttheten beror nog mest på huvudvärken som lika gärna kan sitta som spänningar i musklerna..

NU SOVA=)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Urch ont i skallen är inte roligt :( Men du är duktig som detoxar :)

2011-10-18 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0