NYSTART!!


Då är bloggen igång och det är p.g.a att dom som vill ska få följa min detox som börjar imorgon. Det kommer förhoppningsvis ge mig mer press att sköta kosten och därmed störra chans att genomföra detta. Nu känns de som jag har gjort de till en större grej än va det egentligen är=P.
För den som är intresseard tänkte jag skriva några rader om vad en detox handlar om & varför jag nu gör det.. som sagt det kommer.

Så då kör vi.. =)
Maten är inhandlad och jag är 650kr fattigare imorgon börjar jag dagen med ett stort glas citronvatten, bovetegröt med massa frön, kanel & blåbär & sojamjölk.
Det flesta råvarrona är ekologiska för tyvärr går det inte att hitta allt man vill ha i en vanlig ica butik.


Min veckoplanering är inte riktigt klar vad gällande kosten men kommer så fort de är klart lägga upp schemat och slänga upp några foton på maten jag stoppar i mig.

Den härliga fruktskålen=)

Nu måste jag även se till att sova ordentligt vilket blir en utmaning i sig.. kommer bli intressand de här och jag känner mig riktigt taggad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0