Hej hej!!

Min kamera blev kvar i Dalarna =/.. Jag som tycker halva nöjet med en blogg är bilder. Har ingen super high tech mobil heller.

Men men livet rullar på som det ska. Denna veckan har jag haft fullt upp med allt från gruppträning, massage, pt-kunder och hälsojippo på företagen.

Men livet är inte bara jobb, jag höll på att glömma de. Inte heller handlar det om att blogga och dokumentera livet som varit, mer fokus på nutid vore inte fel.. och just nu är jag galet trött..

Emma ligger redan och snarkar, hon somnar 4 min efter att hon lagt sig ner... jag skulle bara borsta tänderna så hade hon slocknat.


Ska skicka iväg några jobbmail och besluta mig om helgen... Linköping eller vara kvar i Stockholm??
Har alltid så svårt att bestämma mig.

Jag känner en viss frustration just nu, splittrad och har allt för många tankar i huvudet..

God natt är det bästa ordet nu..




Kommentarer
Postat av: Emma

Somnar på 4 min, mjo, det gick nog så snabbt...vad kan jag säga, jag har inga problem med att sova om man säger så... :)

2012-04-22 @ 14:54:28
URL: http://lifebyema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0