25 år =)

Grattis till mig!!
 
25år känns som en lååång tid och jag känner att den bästa perioden är samma som jag befinner mig i =).
Jag älskar att vara 25 nu, haha.
 
Vilken bra dag det varit. vaknade upp när klocka ringde kl 06.00. Inte för att jag fick lov utan mer för att jag tycker om lugna morgonstunder.
 
Emma hade gjort frukost & gav mig fiiiin present från henne & magda, ser fram emot februari =)
Jag har varit så himla glad, pigg och upprymd hela dagen, jättehärlig känsla som fick mig att gå ut bara för att springa av mig lite.
 
Såklart sken solen på min födelsedag =). Känns inte riktigt som november men jag klagar inte.
 
Satte mig på en parkbänk och bara njöt av livet.. när jag mår sådär riktigt bra brukar jag tänka "idag älskar jag livet extra mycket" då blir jag ännu gladare och näästan lite fnissig.
 
Fick hem en jättegod bukett också, inte vilken bukett som helst. Min söta familj hade skickat bud på denna..
 
Hur god som helst. Jag blev jätteglad =D. Nu är det bara muggen kvar, haha men de gööör inget eftersom min födelsedag också nyss tog slut,
 
SOVDAGS
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en bra födelsedag :) och jag längtar till nästa helg då jag kommer till dig igen!! Jag älskar eran lgh :( kram

2012-11-16 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0