Dags igen!

 

 Hallå Hej!!

 

Nu ska Lisa göra ett nytt försök till att dokumentera sin vardag =).

Mitt första inlägg får bli enkelt och kort, det är lite tanken att jag skriver iaf ett litet inlägg varje dag.

Sitter hemma i soffan nu och ska alldeles strax gå bort till jobbet, eller ska träffa chefen + kollega på ett fik för lite utbildning. Ser fram emot att få mer kött på benen och en massa nu kunskap & inspiration.

 
Visst ser jag laddad ut för en ny härlig dag? =). Till skillnad från igår då jag försov mig, vaknade kl: 9 efter att ha snosat 5ggr, inte bra. Flög upp ur sängen in på toaletten och möttes av ett monster i spegeln. Men svullna ögonlock & hängpåsar under ögonen drog jag iväg till jobbet...
 
Idag har jag oförskämt lite jobb =/.
En pt-kund och en konsultation, ska njuta av den här dagen & träna ett hårt pass själv.
 
Återkommer senare idag, tror jag fått bloggfeeling nu =D
Trackback
RSS 2.0