Perfekt


Det ska vara allt eller inget, vilket oftast blir inget eftersom ALLT har så höga krav. Jag vill inte misslyckas, gör fel eller känna mig dum.



Jag blir den som gör "INGET" för att det lilla inte duger.
Jag gör det som jag TROR andra vill & förväntar sig av mig. För att...... det känns bra då, men självklart säger jag att: jag gör det för min egen skull för att jag vill.

Som att den yttre påverkan inte har påverkan, som att mina beslut skulle bli detsamma som om jag vore ensam på jorden.

Jag har lärt mig att:
>Det lilla räcker mer än väl, små steg går också framåt.
>Jag är den jag är & det är så skööönt att tillåta mig att vara det. Eftersom det väger över att försöka passa in och vara andra till lags i första hand.
>Jag påverkas av min omgivning och det är okej. Min omgivning är härlig och jag har makt att påverkar den själv =)

Luddigt, flummigt, konstig text precis som det ska vara..

Ps. vilken jäkla tur att ingen läser den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0